fredag 11 december 2009

Från köksbordet kan hela världen utforskas

Jo jag vet att det inte är något nytt men jag kan inte låta bli att fascineras av de möjligheter som nätet ger. Världen krymper verkligen. Från köksbordet kan hela världen utforskas. Ikväll ska jag åka västerut till London och satt igår kväll och planerade så smått. Min fru och jag har en deal när vi åker till London eftersom vi har olika fokus på dessa resor. Efter shopping i en affär följer ett besök på en pub osv. Nu är jag förberedd med ett gäng pubar inlagda på Londonkartan kopplat till mitt Googlekonto. Jag har till och med tittat på fasaderna på pubarna i gatuvyn på kartbilderna. Urvalet är ingen slump utan jag utgick från Timesonlines lista på de bästa pubarna i London.  Förhoppningsvis kan jag lita på listan från Times och har då en fin och smaklig helg framför mig. Dessutom minutiöst förberedd tack vare de digitala möjligheterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar