För att öka kunskapen om sökmediet bland annonsörer och medieplanerare arrangerar TS tillsammans med fyra av branschens största aktörer seminarier i Göteborg och Malmö.
Turnén inleds i Göteborg med ett lunchseminarium på Palace Hotel den 22 april 2008 kl. 11.30-13.00 för att sedan åka vidare till Slagthuset i Malmö där det den 23 april kl. 8.00-9.30 bjuds på frukostseminarium.
Temat för seminarierna är Sökmarknadsföring – så syns du i den snabbast växande mediekanalen och medverkande förutom TS Digitala Medier är Oskar Alm (Jajja), Filip Scheja (Relevant Traffic), Patrik Gamryd (iProspect) samt Anniken Jonsson (Outrider).
Syftet är bland annat till att ge information om vad man som köpare av bör tänka på när man bestämt sig för att låta sök bli en del av företagets marknadsföring och sökföretagens representanter bildar därför en panel som svarar på frågor både från moderator och publik.
Seminarierna är kostnadsfria men antalet platser är begränsat. Först till kvarn gäller.
För anmälan:
Monica Edström, Försäljnings- och marknadskoordinator
08-507 424 26
seminarium@ts.se
För ytterligare information:
Charlotte Thür, Affärsområdeschef Digitala Medier
08-507 424 36
charlotte.thur@ts.se
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar